شخابيط وكلام ممكن يكون مهم وممكن يكون فاضي ايا كان فهو كلام خارج من أعماقي
RSS

الأحد، 6 نوفمبر 2011



عارف كام مرة دعيت لك فيها .. بقد كل مرة افتكترك فيها
 
 عارف كام مرة افتكرتك فيها .. بقد كل مرة احتجت لك فيها
  
عارف كام مرة احتجت لك فيها .. بقد كل مرة كنت ببص حواليه مشفش  غير خيالي  فيها

عارف كام مرة كنت ببص حواليه مشفش غير خيالي  فيها..بقد كل مرة كان بيبقى حواليه ناس كتير مش شيفين غير ضحكة بداري دموعي بيها 
 
عارف كام مرة فيها  كنت بلف حواليه ادور عليك لان روحي مستنياك تدوايها

عارف كام مرة فيها كنت بلف عليك مش عشان اشكيلك عشان بس احس انك قريب مني وان انت بس الي فاهم الي فيها

عارف كام مرة فيها  أول لما دموعي تفكر تنزل كنت بخبيها عشان بس مستنية تنزل في ايديك تحنيها

عارف كام مرة فيها بنقص يوم من عمري لانك مش موجود فيها ولأن عمري بيتحسب بسعادتي في ايامي الي انت بتحليها

عارف كام مرة فيها كنت بخاف اسرح ليدخلوا في احلامي الي ببنيها.. احلامي الي انت بس ساكن فيها

عارف كام مرة فيها انجرحت لما كنت بدور عليك فيها واحلم وافوق من احلامي الاقيني سوقت فيها

عارف كام مرة سوقت  أنا فيها لما كنت في عز مبحتاجك اسمع صدى صوتك فيها
 
عارف  كام مرة كمان  سوقت أنا فيها لما  في عز مبتبقى روحي بردانه واحس بانفاسك تدفيها

عارف  كام مرة كمان سوقت أنا فيها لما ايدي بتترعش من حمل اكتافي واحس بإديك مسكاها تقويها

عارف كام مرة كمان سوقت أنا فيها لما اشوف بنت صغيرة  مبسوطة بلعبه واخاف تكون شافتك قبلي وتكون انت الي مهاديها

عارف كام مرة كمان سقت أنا فيها لما أتخيل كل لحظة مع ممتك بتقضيها واحس ان  ليه أنا كمان  حق  فيها

عارف كام مرة سوقت أنا فيها لما أتخيل أنك بتحب القهوة وبتتمزج وأنت بتشرب فيها واحس أن أنا ليه حق في كل مرة اشرب وراك فيها

عارف  كام مرة كمان سوقت أنا فيها في كل مرة احاول اقص شعري وارجع في كلامي  لما احس ان انت بس ليك الحق في كل شعره هرميها

عارف كام مرة كمان سوقت أنا  فيها   لما في كل مرة بابا بيحضني فيها واحس بغيرتك واتخيل عنيك وانت بتبصلي بيها

 عارف  كام مرة  كمان سوقت أنا فيها   لما صحبتي تمسك ايديا وتشيلها فجأة واحس ان انت الي من غيرتك شلت ايديها

عارف كام مرة كمان سوقت أنا فيها لما  اي حد يهديني وردة وتقع مني واحس ان انت من غيرتك خدتها ترميها

عارف كام مرة كمان سوقت أنا فيها لما أقف عالسجادة وأصلي واسجد واقول يا رب السجدة الجاية يؤمني فيها

عرفت كام مرة بفتكرك أنا فيها  .. احسب بقى كام مرة صليت في حياتي وانت مش فيها

0 التعليقات: