شخابيط وكلام ممكن يكون مهم وممكن يكون فاضي ايا كان فهو كلام خارج من أعماقي
RSS

الأحد، 13 مايو 2012





كل الحكاية ان انا موجوع نفسي في صرخة بصوت مسموع تبص في عيني تلاقي دموع كفاية اداري ان انا مجروح واضحك ضحكة طير مدبوح

كفايا اداري ان انا زعلان عشان متعبش معايا انسان 
كفايا أطيب خاطر ناس وهما معايا بدون احساس 
كفايا أتألم من غير متكلم وأنا قلبي نفسه عالفرح يسلم
كفايا أزود جرحي بيدي وأقول للناس بكرة تعدي
كفاية امسح دمعي بيدي واخاف لو واحدة على خدي تعدي
كفاية اعيش احساس كداب ان الفرح واقف عالباب
ليه هنداري وعلى مين هنخاف والناس قلوبها اراضي عجاف
هبين حزني لكل الناس وهبين فرحي لكل الناس 
انا انسانة بميت احساس مش حد عايش كده وخلاص
الفرح جايز والحزن جايز ويوم في القلب ويوم بنداس
الفرح شمس تدفي قلوبنا والحزن ضلمة تبين ناس
هحضن فرحي واطيب جرحي ومش هداري عالناس احساس
يمكن لما يحسوا بجرحي يشوفوا قلبي كتير حساس
وان صخور القلعة العالية بيتكسر جواها ازاز 
ومش معنى انها صامدة يبقى الضرب فيها حلال
في يوم الارض الصلبة هتتهز وتتهد جبال
ويومها هتكون العودة محال 
زي مدوام حالنا في الدنيا محال

2 التعليقات:

Esraa Shaheen يقول...

حلوة جدا :)

Unknown يقول...

مرورك الأجمل :)